SØKER REPRESENTANTER FOR AFO2 - SKOLEÅRET 2013/2014

Vil du ha en gratis fotosession?

Ønsker du å få digitale filer til FB og andre sosiale medier?

Da kan min #Endelig voksen representant kampanje være noe for deg.

#Endelig voksen representanter

Jeg er alltid på jakt etter morsomme og annerledes måter å markedsføre og få nye kunder på, så dette året (2013-2014) innfører AFO2 #Endelig voksen representantkampanje. Ikke nøl med å søke i dag for å bli en av mine representanter, fortell dine venner til å bli med på moroa også.

Hva er en # Endelig voksen representant?

#Endelig voksen representanter er eksklusive talspersoner / representanter for AFO2. Representantene er lokale elever fra ungdomsskole/videregående som uteksamineres våren 2014. Representantene kan være fra hvilken som helst ungdomsskole/videregående skole i Ski kommune. De vil være ansvarlig for markedsføring til sine venner, familie eller bekjente gjennom bruk av sosiale medier (facebook og twitter) og utdeling av markedsføringsmateriell for AFO2.
Målet er å referere til så mange mennesker som mulig for å tjene noen fantastiske godbiter i retur.

Hva får jeg?

  1. En 1-2 timers utendørs fotoshoot
  2. Make-up/styling før fotoshooten
  3. Visningsalbum på nett med ca 30 bilder, herfra kan du velge 5 bilder med min logo du kan bruke på facebook eller andre sosiale medier.
  4. 2 Høyoppløselige filer som kan brukes til print etc.
  5. 25 Spesialdesignet #Endelig voksen kort for å dele med venner, familie, etc.

(Verdi: ca 3000 kr.)

Andre fordeler

  1. 1 henvist og booket kunde: 1 høyoppløselig fil fra ditt online visningsalbum (verdi ca 300 kr)*
  2. 10 henviste og bookede kunder: Minialbum med bilder fra ditt online visningsalbum (verdi ca 2000 kr)*
  3. 20 henviste og bookede kunder: Usb-penn med alle bildene fra ditt online visningsalbum i høyoppløselig kvalitet (verdi ca 6000 kr)
    *Henviste økter skal være gjennomført og betalt i sin helhet før fordelene blir belønnet.

Jeg refererte noen, hva gjør de?

Hvis din henvisning booker og gjennomfører en fotoshoot med AFO2 vil de få 10% rabatt på deres fotoshoot og 2 gratis facebook bilder (lavoppløst bildefil) ved å like AFO2 på facebook og legge igjen en kommentar på veggen min hvem som henviste dem (fortelle de at de må bruke {@} for å tagge deg). Vær oppmerksom på at henvisningen vil være nødvendig for å fullføre en modell utgivelse.

Hva ser AFO2 etter i en #Endelig voksen representant?*

  1. Utadvendt personlighet
  2. Positive holdning og forbilde
  3. Har sans for mote og foto
  4. ELSKER å bli tatt bilde av
  5. Vær villig til å spre ordet om AFO2 og henvise dine venner, familie og bekjente hit


* Jeg kommer til å velge 1-2 stk fra hver skole i nærområdet.

Send ditt bidrag til post@afo2.no der du svarer på følgende:

Navn:

Telefonnummer:

Skole:

Uteksamineres:

Fritidsaktiviteter:

Hvorfor du ønsker å være en #Endelig voksen representant og hva er det med deg som gjør at du skal være min representant?

Vilkår:
#Endeligvoksen representanter er enig om å ha en fotoshoot med AFO2 iløpet av høsten 2013. Du samtykker også til å bli en fan / tilhenger på facebook og dele bilder, nyheter/innlegg med vennene dine. Foreldre eller verge må signere en modellkontrakt som tillater meg å bruke bildene i reklameøyemed/markedsføring. Henviste økter skal være gjennomført og betalt i sin helhet før fordelene blir belønnet. #Endeligvoksen representanter er også "eksklusiv" til AFO2 og er enige om å ikke ha flere portretter tatt, fremme eller legge ut bilder fra en annen fotograf før din tid som representant ender i slutten av skoleåret 2013/2014.


Interesserte ungdommer skal levere all informasjon innen tirsdag 25 August 2013, jeg vil deretter innkalle aktuelle kandidater til en uformell samtale Representanter vil bli valgt innen 1. september. Valgte representanter vil bli kontaktet via e-post, og vil bli annonsert på min blogg og Facebook-side.












0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på kommentarer og spm fra mine lesere :)