Oslo og Akershus bryllupsfotograf - Sissel & Torgeir -

Sissel & Torgeir var første brudepar ut i år, de giftet seg i Bamble Kirke i Telemark 1 Juni i strålende solskinn! Jeg er så gla` for at jeg fikk æren av å dokumentere deler av dagen deres.

Siden de hadde vielse kl 16.00 ønsket brudeparet å ta portrettene før vielsen. I Norge er det mest vanlig å ta portrettene etter vielsen, så jeg syns det var utrolig artig å ta en annen vri på årets første bryllupsfotografering.

Vi bestemte oss derfor for å gå for en "first look" som er veldig vanlig i bla USA. I dette tilfellet ordnet vi det sånn at jeg møtte brudgommen ved den gamle kirkeruinen ved Bamble kirke. Her tok jeg bilder av han i de spennende minuttene før bruden kom, og fortsatte å dokumentere dette til de så hverandre for første gang.

Siden gjestene ikke skulle se bruden før vielsen måtte vi holde oss til portrettfotografering i og rundt kirkeruinene, men for en fantastisk location!!

Gratulerer med bryllupet Sissel og Torgeir, her kommer et lite bilderas fra deres store dag :)






































































0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på kommentarer og spm fra mine lesere :)