Forlovelse fototshoot - Villa Malla

I helgen hadde jeg planleggingsmøte med et brudepar jeg skal fotografere til sommeren. I mine bryllupspakker tilbyr jeg forlovelsesbilder inkludert, og fotograferingen tar jeg samtidig som planleggingsmøte mellom meg og brudeparet finner sted.
















 Å ta forlovelsesbilder er en perfekt måte for både brudepar og fotograf å bli kjent med hverandre. Ikke minst for brudeparet å bli trygge på fotografen som skal dokumentere den viktigste dagen i deres liv.

Når det gjelder det vakre paret Anette og Simen, så tok vi forlovelsesbildene på samme sted som de skal ha bryllupsfesten. På denne måten får vi gått litt rundt om i området å sett ut steder de ønsker å bli fotografert på selve bryllupsdagen.

Villa Malla er en av de beste locations å ha bryllup, klarer nesten ikke å vente på den store dagen da bryllupet skal stå.

Har for tiden en liten vårkampanje på min FB side, ta en titt da vel:
FB


1 kommentarer:

Setter stor pris på kommentarer og spm fra mine lesere :)