Behind the scene - makeupartist



I dagens innlegg vil jeg presentere en kjempedyktig jente som heter Silje. I flere av mine fotopakker tilbyr jeg sminke og styling til mine kunder, og her er det Silje kommer inn.

Eksempel:

  • Kjærestefotografering
  • Businessportrett
  • Konfirmanter
  • Jenter som skal på ball
  • Venninnegjenger
  • Utdrikningslag
  • Boudoir

Vi gjorde vår første jobb sammen ved kjærestefotograferingen, og over viser jeg litt bilder fra forberedelsene til shooten.

De fleste portrettfotograferingene jeg tilbyr kan kombineres med tilbud om styling med tillegg i prisen, men dette må selvsagt bestilles i god tid på forhånd.

Når man skal bli tatt bilder av vil man selvsagt se sitt beste ut, og Silje er utrolig flink til å få frem den naturlige skjønnheten til kunden.

Gleder meg til mange samarbeidsprosjekt med flinke Silje.


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på kommentarer og spm fra mine lesere :)