Oslo og Akershus bryllupsfotograf - Anette & Simen -

Anette og Simen var neste brudepar ut i år. 15 Juni ble de gift i vakre Ski Kirke med påfølgende bryllupsfest på nydelige Villa Malla.
Første gang jeg møtte Anette & Simen var en kald vinterdag i November, de ønsket at jeg skulle dokumentere deres store dag og vi hadde en utrolig flott kjemi allerede fra første minutt.
Når jeg møter brudepar som ønsker fotografering på deres store dag, syns jeg det er utrolig viktig å bli kjent med deres histore. For hver kjærlighetshistorie er alltid unik.
Etter noen år sammen, et kjærlighetsbarn og godt etablert ved barndomshjemmet til Simen i Ski, tar Simen sin Anette med på deres favorittrestaurant: Ekebergrestauranten. Et romantisk frierie der Anette selvfølgelig sier ja til sin Simen. Planleggingen går ganske fort, og allerede noen uker etter er dato og location bestemt.
Jeg var så heldig å få følge Anette & Simen store deler av dagen, fra forberedelse på hotell bristol til langt ut i middagen på Villa Malla. 8 timer fullpakket med minnerike opplevelser som er festet til kamera. 
Kjærligheten lyste av dere Anette & Simen, jeg er så utrolig gla`for at jeg fikk lov til å være med å dokumentere deres store dag!
Se flere bilder av Anette & Simen her fra deres forlovelsefotografering som jeg inkluderer i alle mine bryllupspakker.
































































































































































0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på kommentarer og spm fra mine lesere :)